Dok se neki pitaju, dvoume, treba li uopće, kako, odakle početi s primjenom reforme, neki se među nama odvaže, krenu, a nisu u obavezi obzirom na razred poučavanja. No kako pozitivne primjere treba isticati, jedan dolazi iz drugog razreda naše Prve osnovne škole pod vodstvom učiteljice Kuldija Elme.
Danas smo na jednom nastavnom času, pratili kako teče put motivisanja djece na čitanje poezije, gdje se nisu samo definisali pojmovi stil, rima, stih, pjesničke slike, već se sve ispreplelo sa osjećajima, dječijom fantazijom, motivacijskim učenjem, kvizom i kreativnom igrom. Učenici su pokazali da vole zvučnost jezika, uživaju u različitim kombinacijama riječi a učiteljica kao dobar znalac svjesna da djeca koja su češće izložena pjesmama i rimi imaju bolje govorno-jezičke sposobnosti, bogatiji vokabular im je servirala pravu poslasticu.
Sa stihovima se bolje raste, poruka koja je obilježila naš dan. Hvala djeco!
(tekst za objavu pripremila kolegica Adisa Šuvalija)